פניות הציבור

לקהל לקוחותינו,
חברת אופק קפיטל אשראי עסקי בע"מ (להלן: "החברה") בעלת רישיון מורחב למתן אשראי מס' 54908,
מייחסת חשיבות רבה לפניות של לקוחות אליה ורואה בהן הזדמנות לשפר את השירות הניתן על-ידה.

כל פנייה של תלונת ציבור (להלן: "הפניה") תטופל בתום לב, ביסודיות, במקצועיות, בשקיפות ובהוגנות על-ידי הממונה על הטיפול בפניות הציבור של החברה (להלן: "הממונה").
ניתן לפנות אל הממונה בערוצים הבאים :
דוא"ל: pniot@ofekcapital.co.il
פקס : 03-5373570
אזרח ותיק יוכל להגיש תלונת ציבור בעל פה באמצעות פניה למשרדי החברה ברחוב הכישור 30, בחולון.
או באמצעות שיחת טלפון מוקלטת עם נציג החברה בטלפון מס'03-6418789.

שעות קבלת פניות אצל הממונה:
שעות קבלת פניות אצל הממונה הינן בימים א'- ה', בין השעות 9:00-17:00, למעט בערבי שבת, חג ומועדי ישראל.
כל פניה שתתקבל מחוץ לשעות המפורטות לעיל תיחשב כפניה שהתקבלה ביום העסקים הראשון שלאחריהן.

על מנת שנוכל לטפל באופן מיטבי בפנייה, נא צרפו את מירב הפרטים הקשורים בה, וכן את פרטיכם האישיים ופרטי ההתקשרות עמכם.

אישור על קבלת הפנייה יישלח לפונה בתוך 14 ימי עסקים ומענה לפנייה יינתן עד 45 ימי עסקים, לאזרח ותיק יינתן מענה לפנייה עד 21 ימי עסקים.

(*) החברה תהא רשאית להאריך את מועד מתן המענה לפנייה לתקופה נוספת, של 15 ימי עסקים, במקרים חריגים ובהודעה לפונה אשר תפרט את סיבת העיכוב.

דילוג לתוכן