שימושים נפוצים בניכיון צ'קים לעסקים

שימושים נפוצים בניכיון צ'קים לעסקים

עסקים מגלגלים כספים במאות אלפי שקלים בכל שבוע, והסכומים האלה חייבים להיות חלק מתזרים מזומנים נגיש ואפשרי לניהול. הבעיה של עסקים רבים בישראל ובעולם היא מוסר התשלומים שאינו מאפשר למי שאין לו הון עצמי גדול במיוחד את כל הנזילות הזאת בכל עת שהוא רוצה בכך, ולכן כל בעל עסק עושה את התרגילים החשבונאיים והשיקולים שלו בניהול המזומנים כדי שלא ייתקע לעולם בלי כסף מספיק לספקים, להרחבת העסק ולתשלומים השוטפים בעיקר לרשויות המס. זהו למעשה הסיוט הגדול ביותר של כל מי שיודע שעליו לעמוד בהתחייבויות שלו מבלי להניח למשברים או להפרות אמון של לקוחות להפריע.

ניהול עסק דורש ידע חשבונאי

למעשה ניהול עסק דורש יצירתיות רבה יותר מהרגיל כדי להבטיח את המשך קיומו ואת התנהלותו התקינה. זאת בניגוד לעבר שבו היו הרבה פחות אפשרויות פיננסיות להבטיח לעסק את קיומו מצד אחד, אבל גם המציאות הפיננסית והלהטוטים החשבונאיים גם היו נחוצים פחות. הם אמנם חוקיים אבל הרדיפה אחר תזרים המזומנים החיובי יכולה להתיש כל בעל עסק ולכן עליו לחפש כל הזמן פתרונות אחרים שיבטיחו תשלום משכורות ומסים, מקדמות ותשלומים לספקים. הבנקים מספקים לכל עסק שמבקש מסגרת אשראי שבמסגרתה יש גמישות מסוימת עד לדרגה שאפשר לנצל כדי לקבל מרווח פעולה מסוים, אולם השירותים העסקיים של הבנקים משפיעים לכם על מסגרת האובליגו ובכלל, על התנאים שבהם אתם מקבלים כל שירות פיננסי שהבנק מעניק לעסקים, והעלות שלו יקרה.

חלופות אפשריות לבנקים

לא תמיד בעלי עסקים רוצים להיעזר בהכרח בבנקים משום שהמגבלות ברורות, ולפעמים הם מעדיפים להשיג את מקורות המימון דווקא מהכלים שנתונים בידם ולא בידי אחרים, או ממקורות חוץ בנקאיים. האמצעי הכי נגיש וזמין שיש לבעלי עסקים הוא ההתחייבויות החתומות של הלקוחות שלהם. לא משנה אם זה דחוי או מידי, רק על זה הם יכולים לסמוך ורק בזה אפשר להשתמש. מכיוון שכך, גם גופים אחרים שיודעים שזוהי חלופה נהדרת ובטוחה למדי החלו לבנות את האפשרות לעשות בזה שימוש כדי להבטיח תזרים מזומנים ולהרוויח מכך.

ניכיון צ'קים מבטיח לעסק מזומנים תמיד

כך נוצרו חלופות לבנקים כמו חברות מימון פרטי וחברות שמאפשרות לבעלי עסקים לסחור במה שמבטיח מזומנים תמיד – הצ'קים שהם מקבלים מהלקוחות שלהם. זוהי למעשה תמצית ההסבר לניכיון צ'קים שעוזר לבעלי העסקים להיות תמיד בעלי יתרה חיובית בבנק ולהבטיח את התמורה לצ'קים שהם מקבלים. זוהי גם חלופה מקובלת במשק לסחור בצ'קים אלה ולהעביר אותם לפדיון על ידי חברות מימון אמינות וחוקיות. כל צ'ק הופך למזומן בתאריך הנקוב בו, וניכיון צ'קים הופך אותו למזומן לפני מועד זה, אולם על ידי שירות הניכיון. בעל העסק עובר את כל הבדיקות הנדרשות ממנו לווידוא היציבות והאיתנות הפיננסית שלו ושל הלקוחות שלו, כדי להחליט אם אפשר להעניק לו את השירות. הצ'קים הדחויים עוברים לחברת ניכיון הצ'קים תמורת אחוז מרבי מהסכום ובניכוי עמלה, ובעל העסק מקבל את המזומן עוד לפני שהצ'ק אמור להיפרע במועדו. זוהי האפשרות הבטוחה ביותר לבעל העסק לקבל את המזומנים שלו מבלי לחשוש מצ'קים חוזרים ומכך שלא יהיו לו מספיק מזומנים בקופה לשלם משכורות או תשלומים אחרים.

שירות ניכיון אמין ודיסקרטי

שירות ניכיון צ'קים חייב להיות אמין, חוקי ומאושר על ידי הרשויות וכמובן שגם דיסקרטי. העמלות והריבית שמשולמות על כל צ'ק כזה יכולות להשתנות מעסק לעסק אבל כשאתם מוצאים משרד אמין כזה שגם מאפשר לכם לקבל הכל בתעריפים נוחים ואטרקטיביים אתם יכולים להבטיח המשך רכישת הסחורות שלכם להמשך קיום המפעל וגם לצורך הרחבתו כאשר אין לכם רצון להיעזר בבנק בגלל העלויות הכבדות. תקבולים מניכיון צ'קים מבטיחים לכם שאתם עושים שימוש במשאבים שכבר קיימים אצלכם מבלי להתחייב לתשלומים נוספים שאינכם יכולים לדעת אם יגיעו בוודאות, וזהו היתרון הגדול ביותר של ניכיון צ'קים.

למה ניכיון צ'קים עדיף על אשראי?

נדיר שמשלמים תשלומים מעכשיו לעכשיו בסכומים גבוהים שעסקים גדולים מכירים היטב ומקרוב, ולכן ברור גם שיש תשלומים דחויים שמניעים כל עסק. השאלה היחידה היא עד כמה. אנחנו מכירים את מציאות השוטף פלוס שבועות רבים ולפעמים גם חודשים וזוהי מציאות פיננסית ששום עסק לא יכול לעמוד בה. לעומת זאת, צ'ק מסחרי שניתן לכם ואפילו אם הוא דחוי הוא משמש הבטחה מוצקה לתשלום שאין סיבה לא להשתמש בה. מדובר בכסף שיגיע אליכם בכל מקרה בסופו של דבר. כך קורה ששירותי ניכיון צ'קים הפכו להיות זה מכבר שירות נפוץ שנעזרים בו עסקים רבים וידוע שהם מגולגלים בצורה כזאת שמאפשרת לבעל העסק ליהנות מהסכום כבר כעת לצרכיו. צ'ק מסחרי נבדל מצ'ק פרטי בכך שהוא לא ייפרע במועד שבו הוא נמסר ובעובדה שהוא ניתן בדרך כלל על ידי גוף מסחרי כמו עסק או חברה.

ניכיון צ'קים דחויים מקובל בכל עסק

צ'קים דחויים אולי מאפשרים לכם להציג פעילות מסחרית בספרי החשבונות אבל בפועל הם יוצרים בעיית מזומנים. ברוב המקרים אי אפשר להמתין לצ'ק שייפרע אלא זקוקים לסכום שלו מיד. כך שבספר החשבונות רשום סכום שאי אפשר לגעת בו עדיין ולכן גם אי אפשר לעשות בו שימוש שוטף. את הוצאות העסק לא תוכלו לכסות על ידי רישומים בלבד אלא כסף מזומן שאותו תוכלו לקבל רק בעזרת ניכיון הצ'קים המסחריים הדחויים שקיבלתם, וזה מה שעושה חברת ניכיון צ'קים למענכם. הגוף המממן נותן לכם כסף תמורת הצ'ק הדחוי תמורת עמלות או ריבית או שתיהן יחד והוא זה שמגיש את הצ'ק לפירעון אצל הגוף המסחרי שהוציא אותו מלכתחילה. כך כולם נהנים ומרוויחים את מה שנחוץ להם.
מתעניין באפשרויות אשראי עסקי? פנה אלינו עוד היום: 077-8050870

שתף את הפוסט:

דילוג לתוכן