מתי מימון לטווח קצר טוב לעסק שלך?

 

חמישה מצבים בהם מימון לטווח קצר יכול לעזור לעסק שלך

ניצול הזדמנות עסקית

כל בעל עסק נתקל לעיתים בעסקאות רווחיות ביותר הדורשות החלטה מהירה ומימון זמין. הלוואה לטווח קצר יכולה לאפשר את ביצוע העסקה ולייצר לבעל העסק רווח מהיר ומשמעותי על-אף העלות של ההלוואה.

התרחבות

עסקים בעלי החזר כספי מהיר על השקעה בעסק יכולים להשתמש בהלוואה לטווח קצר בכדי לממן את  הרחבתו של העסק במקום לגייס כסף ממשקיעים אשר ידרשו שותפות בעסק וברווחים, ולטווח הארוך "יעלו" יותר לבעל העסק.

קבלת הנחת מזומן מספקים

בענפים רבים במשק נהוג לשלם לספקים שוטף פלוס 120-30. ספקים בענפים אלו נוהגים להציע הנחות מזומן נדיבות של 10%-5% בכדי לשפר את תזרים המזומנים שלהם. שימוש בהלוואה לטווח קצר למימון רכישות מספקים במזומן תהיה רווחית לעסק ובנוסף תשפר את מערכת היחסים עם הספקים.

מימון הון חוזר וניהול תזרים

עסקים אשר באופן קבוע משלמים משכורות, שכר-דירה, מלאי, וכו' טרם קבלת תשלום מלקוחותיהם בגלל תנאי תשלום דחויים הנהוגים בענף שלהם יכולים להשתמש בהלוואות לטווח קצר על-מנת לממן את הפער בתזרים המזומנים.

מצב חירום

הבלתי-צפוי קורה מדי פעם. בין אם זו התרסקות מערכת המחשוב או גניבה שאינה מכוסה על-ידי הביטוח, לעיתים צריך מימון מהיר לטווח קצר בכדי להשאיר את העסק בחיים.
מרבית הבנקים מספקים הלוואות לטווח קצר באמצעות קווי אשראי או הלוואות קצרות מועד, ויכולים להיות מקור זול למימון. אולם, לעיתים רבות האשראי הבנקאי המוגבל אינו זמין באופן מהיר בכדי לענות על צרכי העסק . בשנים האחרונות קמו מספר חברות אשראי חוץ בנקאיות, דוגמת אופק קפיטל, אשר מספקות מימון לטווח קצר באופן יעיל ומהיר.

מתעניין באפשרויות אשראי עסקי? פנה אלינו עוד היום: 077-8050870

שתף את הפוסט:

דילוג לתוכן