מימון חוץ בנקאי עבור עסקים

מימון חוץ בנקאי עבור עסקים

מימון חוץ בנקאי יכול להיות הפתרון המתאים ביותר במקרה שבו יש צורך להגדיל את מסגרת האשראי לתקופה קצרת מועד.
כאשר אתם צריכים להשקיע בעסק על-מנת להרחיב את הפעילות או לממן עסקה באופן מהיר, במרבית המקרים הבנק לא יעמוד לצידכם. לאופק קפיטל קווי אשראי זמינים לצרכים אלו, אשר יאפשרו לכם במהירות וביעילות לנצל הזדמנויות עסקיות, להרחיב את העסק ולהגדיל את הרווח.
כמו-כן, במקרה בו הבנק לא מוכן לתת הלוואה מהירה או להגדיל את המסגרת החודשית וקיים חשש של אי עמידה במועדי התשלום מול הספקים ניתן להעזר במימון דרך אופק קפיטל. כך באמצעות מימון דרכינו תתגברו על בעיית תזרים המזומנים הזמנית, תוכלו להנות מתנאי אשראי טובים מול הספקים ולא תצטרכו להלחיץ את הלקוחות לשלם לכם במועד קרוב יותר.
מימון חוץ בנקאי הוא בנוסף למסגרת הבנקאית ואינו פוגע בביטחונות הבנקאיים שלכם מאחר והמימון אינו קשור לבנק.

ניכיון שיקים

עסקים רבים חווים קושי רב בניהול העסק עקב כך שהלקוחות משלמים בשיקים דחויים בזמן שעבור המוצרים, משכורות העובדים, המע"מ ומס ההכנסה מחויבים לשלם לפני קבלת הכסף מהלקוח.
במידה וקיים קושי לתפעל את העסק בצורה תקינה מאחר ולקוחות רבים משלמים בשיקים דחויים, תוכלו דרכינו להמיר את השיק הדחוי לכסף מזומן בניכוי עמלה. בשיטה זו יהיה לכם תזרים מזומנים חיובי עבור הניהול השוטף של העסק ולא תאלצו לחכות לכסף הדחוי.

מימון לעסקים באמצעות הסבת חוזים תמורת מזומן

במידה וחתמתם עם לקוחותיכם חוזי מכר עבור רכישת שירות, מוצרים או ציוד, תוכלו להסב את החוזים לטובת אופק קפיטל וכך נוכל לשלם לכם תמורתם במזומן. חשוב לציין שפתרונות מימון עסקי מתאימים לכל עסק שיכול להאיץ את צמיחתו עקב הסבת תשלומים דחויים למזומן ובדרך זו להגדיל את המחזור של העסק והרווח שלו.
מתעניין באפשרויות אשראי עסקי? פנה אלינו עוד היום: 077-8050870

שתף את הפוסט:

דילוג לתוכן