הלוואה מהירה לחברות

בישראל כמו במדינות אחרות רבות בעולם, יש ישויות כלכליות מוגדרות שצריכות לעמוד בחוקים מסוימים ובנהלים שונים בהתאם להגדרה שלהן. יש עוסק פטור ויש עוסק מורשה וכמובן יש חברה בע"מ. חברה בע"מ היא ישות שיש בה הפרדה מלאה בין האנשים שהקימו אותה לבין החשבונות והנכסים שבבעלותה. היא יכולה להיות מונפקת בבורסה או שלא, יכולה להיות ציבורית או פרטית אבל היא נחשבת לעצמאית לגמרי. היא מחויבת בפיקוח על מנת שלא להיכנס לחובות.

מהו עירבון מוגבל?

כל הרעיון שעומד מאחורי חברה בע"מ הוא שהמשקיעים יוכלו לתת אמון בבעלי החברה ושהם יהיו רגועים שהכסף שלהם נמצא בידיים טובות. המשקיעים רוצים שההשקעה שלהם תניב להם תשואה גבוהה והם צריכים את בעלי החברה רגועים ופנויים בשביל לעשות את זה. מצד שני, יש הגנה על בעלי החברה שבמידה והחברה תפשוט את הרגל הם לא ייפגעו אישית אלא רק החברה שהיא כזכור ישות בפני עצמה, וכל זאת כמובן במידה ובית המשפט לא מוצא ראיות לכך שההתנהלות של בעלי החברה לא הייתה נקייה משיקולים אישיים מה שבסופו של דבר פגע בה אנושות מבחינה כלכלית.
כבר במהלך הדרך, בעלי החברה יכולים לעצור את ההתדרדרות במידה ויש כזו, יכולים לשקם את החברה ובשביל זה הם צריכים לגייס כסף. הם יכולים כמובן לאתר עוד משקיעים או לבקש עוד כספים מהמשקיעים הקיימים ויכולים לפנות להלוואות שונות שיסייעו לחברה להתמודד עם המצב אליו היא נקלעה.

מהן הלוואות מהירות?

רגע לפני שנדבר על הלוואות מהירות נבחן את האופציות האחרות שיש לחברות ולמה אם צריך את הכסף מעכשיו לעכשיו הן לא מתאימות:

  • הלוואה מהבנק – הלוואה מהבנק עבור החברה יכולה להיתקל בכמה קשיים. ראשית, הלוואה מהבנק דורשת עמידה במסגרת שהבנק הגדיר, מסגרת שצריך לעמוד בה ואם ההלוואה היא חריגה יש סיכוי טוב שהיא לא תאושר. בנוסף, בכל הקשור לזמנים – הבנקים כידוע לא מהמצטיינים ביותר בהם ואישור של הלוואה יכול לקחת זמן, ולא מעט.
  • הלוואה בערבות מדינה – מדינת ישראל מנסה לעודד עסקים בדרכים שונות. אחת הדרכים היא באמצעות האפשרות לקבלת הלוואה בערבות של המדינה מה שאומר הלוואה בתנאים שנחשבים למצוינים. בפועל זה אומר שלבנקים יש ערבות וכשיש להם ערבות הם יכולים לתת תנאים טובים הרבה יותר. ההלוואה ניתנת על ידי הבנק לאחר שמבקש ההלוואה ובמקרה הזה החברה, עומד בקריטריונים שונים כמו תוכנית עסקית מפורטת וכדמה. חשוב לציין, קבלת הלוואה בערבות מדינה יכולה להיות מצוינת ויכולה להיות בתנאים הטובים ביותר עבור חברה. אך מדובר על תהליך לא קצר, מדובר על תהליך שלוקח זמן, שבועות עד חודשים רבים מה שאומר שזה לא נכנס לקטגוריה של הלוואות מהירות.

הלוואות מהירות הן הלוואות שניתנות במהירות על ידי חברות חיצוניות לבנקים, חברות שמספקות הלוואות במסלולים שונים. עד לפני כמה שנים הבנקים היו אלו ששולטים בשוק ההלוואות ומי שרצה לקחת הלוואה בצורה כשרה היה חייב לעשות את זה רק דרך הבנק. לפני כמה שנים משרד האוצר אישר לפתוח את שוק ההלוואות ולעשות את זה בתנאים שונים, ויש היום כמה חברות שמתעסקות בכך, חברות פיננסיות, חברות ביטוח, חברות אשראי ואחרות. הלוואה מהירה לחברות באמצעות אותן חברות שמספקות שירותי מימון מתבצעת בדיוק כמו קבלת הלוואה לאדם פרטי או לעוסק מורשה – מגישים את הבקשה, מספקים פרטים שונים, היא נבחנת על ידי חברת המימון ותוך שעות מתקבלת התשובה האם יש אישור להלוואה או שלא.

יתרונות ההלוואה המהירה

הלוואה מהירה לחברות באמצעות אותן חברות מימון היא באמת הלוואה מהירה. אם אתם בעלי חברה כזו, אתם יכולים להגיש את הבקשה היום, לקבל אישור בתוך כמה שעות וכבר מחרתיים הכסף יהיה בחשבון של החברה. להלוואה מהירה לחברות כמו גם לעסקים ולפרטיים יש כמה יתרונות. ראשית, הלוואה כזו לא דורשת ערבים, היא לא מצריכה בטחונות מצד החברה ברוב המקרים מה שחוסך לה לא מעט כאב ראש. שנית, הלוואה מהירה לחברות אינה קשורה בשום דרך למסגרת חשבון הבנק של החברה. לעיתים חברות פונות לבנק בו יש להן חשבון אך מכיוון שיש להן מסגרת והם הגיעו לקצה של המסגרת, הן לא יכולות לקבל עוד הלוואה. הלוואה מהירה של חברות חוץ בנקאיות היא הלוואה שלא קשורה לחשבון הבנק ולא תלויה בו. אך היתרון החשוב ביותר והרלוונטי ביותר להלוואה מהירה וחוץ בנקאית הוא כפי שציינו מהירות קבלת ההלוואה. בתוך ימים ספורים הכסף יכול להיות בחשבון הבנק של החברה, ויכול לסייע לה להתמודד עם קשיי מזומנים.

חשוב להיזהר!

מאז שמשרד האוצר אישר את ההלוואות החוץ בנקאיות הללו קמו להן לא מעט חברות שמספקות את השירותים הללו אך חשוב לדעת שיש גם חברות מפוקפקות או במילים אחרות – שוק אפור. הן לא מצהירות על כך כמובן שהן כאלו וקל מאוד ליפול אליהן אם לא עושים בירור כמו שצריך. ולכן, מומלץ לפנות לחברות מוכרות, חברות אשראי או ביטוח כאלו שכולם מכירים בשביל להפחית את הסיכוי שמדובר על חברה בעייתית

בדיוק בשביל זה יש יועצים

חברה שצריכה לקחת הלוואה היא חברה שגם צריכה ייעוץ חיצוני, צריכה יועץ פיננסי שיסייע לה להבריא וחלק מההבראה הזו היא בחינה של אופציות ההלוואות הקיימות. יועץ מקצועי מכיר את שוק ההלוואות ויוכל לסייע לחברה למצוא את ההלוואה הטובה ביותר בשבילה. הוא יוכל להתמקח עבורה עם החברות השונות ואולי אף עם הבנקים, ויוכל להשיג עבור החברה את התוצאה הטובה ביותר ואולי אף הזולה ביותר. הוא אומנם יעלה כסף אך הוא יחסוך בטווח הרחוק לא מעט…

שתף את הפוסט:

דילוג לתוכן