האם הבנק הוא באמת המקום הנכון בכדי לקבל אשראי לעסק שלך?

האם הבנק הוא באמת המקום הנכון בכדי לקבל אשראי לעסק שלך?

האם אי-פעם ניסית לקבל אשראי עסקי מהבנק? אם כן, ישנו סיכוי גבוה שהחוויה שלך היתה דומה לזו: לאחר שאספת עשרות מסמכים על העסק שלך הלכת לבנק, חיכית בתור זמן רב ואז הגעת לפקיד שהתייחס אליך כמו לעוד מספר במערכת.
פקיד הבנק ביקש ממך למלא טפסי בקשת הלוואה שהם בדרך כלל ארוכים ומסובכים , שלח אותך לחפש עוד מסמכים לא רלבנטיים על העסק ולא ממש שם לב לתוכנית העסקית שלך או לתזרים המזומנים. לאחר מכן, חיכית מספר ימים, או שבועות, בכדי לקבל טלפון מהבנק שההלוואה לא מאושרת כי היא לא עומדת בסטנדרטים שנקבעו בסניף המרכזי. מתסכל. מתיש. בירוקרטי, ומבזבז זמן יקר שבו כבר יכולת לקבל את הכסף שהיה חסר לך.
לקבל מימון לעסק שלך דרך הבנק זה לא קל. זה קשה במיוחד בבנקים הגדולים והמסורתיים אשר אשראי לעסקים קטנים הוא חלק מזערי מתיק האשראי שלהם. בנקים אלו מעדיפים להתמקד במתן משכנתאות או אשראי לעסקים גדולים.
ובכל זאת, קיימים יתרונות למימון הבנקאי. היתרון העיקרי הוא הריביות הנמוכות יחסית. מכיוון שעלות הכסף עבור הבנקים היא אפסית הם יכולים להלוות את הכסף בריביות נמוכות יותר מקרנות וחברות פרטיות אשר מגייסות את ההון שלהן ממשקיעים הדורשים תשואה על השקעתם.
לכן, עבור עסקים אשר אינם צריכים אשראי באופן מהיר מומלץ למצות את האשראי הבנקאי טרם נטילת אשראי מקרנות פרטיות. אולם לרוב, האשראי הבנקאי הוא מוגבל ואינו מספק את כל צרכי העסק. בנוסף, זמן התגובה של הבנקים איטי ביותר ובעל העסק עלול לפספס הזדמנויות עסקיות עד אשר יקבל תשובה מהבנק.
אופק קפיטל הינה ספק אשראי חדשני המהווה אלטרנטיבה טובה לקבלת הלוואה עבור העסק שלך.

  1. 100% מיקוד באשראי לעסקים קטנים ובינוניים – מתן אשראי לעסקים זה העסק שלנו.
  2. תהליך מהיר ויעיל – במקום למלא טפסים ולחכות לתשובה שבועות, מה דעתך על תשובה ומזומן בחשבון תוך 24 שעות?
  3. אחוזי הצלחה גבוהים – בעלי עסקים רבים אינם ניגשים לבנק כי הם יודעים שסיכויי ההצלחה קלושים. אצלנו אחוזי קבלת האשראי גבוהים ולכן אינך מבזבז זמן יקר.

אלו רק חלק מהדרכים בהן אופק קפיטל שונה מהבנקים ועוזרת לעסקים קטנים ובינוניים בישראל לממן את הפעילות העסקית ולצמוח.
מתעניין באפשרויות אשראי עסקי? פנה אלינו עוד היום: 077-8050870

שתף את הפוסט:

דילוג לתוכן