אשראי חוץ בנקאי

כל הלוואה הניתנת שלא באמצעות בנק נחשבת לאשראי חוץ בנקאי

במדינות רבות הבנקים לא אוחזים בנתח שוק גדול מההלוואות הניתנות בשוק העסקי. לעומת זאת, בישראל, ברירת המחדל עד לא מזמן היתה שהבנק הוא הפיתרון  היחידי לאשראי עסקי.
במדינה בה הבנקים שולטים במתן הלוואות למגזר העסקי בכלל, ולעסקים קטנים ובינוניים בפרט, מתפתח מונופול המונע תחרות בריאה ומהווה חסם משמעותי לצמיחה של עסקים רבים.
בעלי עסקים בישראל עומדים בפני אתגרים לא פשוטים וקשיים להתפתח ולהצליח – מיסים גבוהים, חסמים ביורוקרטיים, מוסר תשלומים נמוך, ועל אלו מתווסף הקושי לקבל הלוואות המתאימות עבורם מהבנקים.
הבנקים לא ששים לתת אשראי לעסקים קטנים ובינוניים ולעיתים קרובות לא מצליחים לייצר עבור בעל העסק את הפתרונות המתאימים עבורו. מעבר לכך, סקטורים שלמים בכלכלה הישראלית חסומים בפני אשראי בנקאי, דוגמת מסעדות, קבלני ביצוע, ענף האירועים ועוד. לרוב, תהליך קבלת אשראי עסקי מהבנקים הוא ארוך, מתיש, מלווה בבירוקרטיה רבה ובעל אחוזי הצלחה נמוכים. כתוצאה מכך עסקים רבים אינם יכולים להתפתח ומפסידים הזדמנויות עסקיות הדורשות זמן תגובה מהיר.
זו טעות לחשוב שהלוואה עסקית לוקחים רק במידה והחברה בקשיים כלכליים. במקרים רבים האשראי החוץ בנקאי יכול להעלות את הרווח ולעזור להתפתחות מהירה של העסק.

חברת אופק קפיטל, יודעת להתאים את סוג האשראי הטוב ביותר עבור בעלי עסקים וחברות, בינוניים וגדולים

לדוגמא חברה היכולה לקבל מהספקים שלה הנחת מזומן משמעותית, יכולה באמצעות אשראי חוץ בנקאי לעסקים לממן את רכישת הסחורה במזומן ובכך לחסוך כסף, לשפר את התדמית שלה מול הספקים ולשפר את תנאי התשלום.
דוגמא נוספת לשימוש יעיל בחברות מימון חוץ בנקאיות, רשת מצליחה של בתי קפה יכולה לקחת אשראי חוץ בנקאי מחברת אופק קפיטל בכדי להקים סניף חדש במקום לקחת זכיין שישקיע את הכסף וכך להרוויח יותר מהעסקה.

חברות מימון חוץ בנקאיות מציעות פתרונות מימון אטרקטיביים לעסקים

מצוקת האשראי ממנה סובלים בעיקר עסקים קטנים ובינוניים הובילה להקמת חברות מימון פרטיות. כדאי לדעת כי חברות מימון חוץ בנקאיות פועלות בהיתר מיוחד ממשרד האוצר, הן מציעות מגוון מסלולי מימון ופתרונות אשראי למגזר העסקי. בעזרת חברות המימון יכול היזם או בעל העסק לגייס את הכסף הנדרש להקמת חברה חדשה, להשקעה בעסק קיים, לנצל הזדמנויות עסקיות משתלמות, לסגור חובות ועוד.
אמנם, חברות המימון מציעות בדרך כלל פתרונות מימון ואשראי יקרים יותר בהשוואה לתנאי הבנקים המסחריים, עם זאת זו הלוואה חוץ בנקאית שאינה פוגעת במסגרת האשראי בבנק, ולרוב ניתן לקבל את ההלוואה במהירות וללא ביורוקרטיה מתישה המאפיינת את הבנקים בישראל.
אשראי חוץ בנקאי לעסקים הוא פיתרון בכל מקרה שצריך הקצאת אשראי מהירה, לזמן מוגבל שתעזור לניצול הזדמנויות עסקיות ולהתפתחות העסק.
באופק קפיטל אנחנו נותנים שירות אישי לכל עסק ומספקים פתרונות מימון יצירתיים לאחר שבודקים יחד עם בעל העסק מהו הפתרון המתאים ביותר עבורם ויביא לצמיחה עסקית.
מתעניין באפשרויות אשראי עסקי? פנה אלינו עוד היום: 077-8050870

שתף את הפוסט:

דילוג לתוכן